blev en grön jul då...:/ men jag är glad ändå:P

tisdag 23/12-08
halloj!
oj en dag kvar till julafon, shit tiden gick du! men jag tar det ganska lugnt just nu i af, det som inte blev fixat blev inte fixat helt enkelt och jag tror att vi alla kommer överleva trots allt..XD
igår var jag med jossan och shoppade i tuna park, de var kul och jag hittade den sista julklappen till min kära syster;)
sen åkte jag och jossan hem hit slog in lite paket, jossan fick damp på sin nya msn och vi åt blodpudding, väldigt fancy...:)
sen bar det av till fröken fredin och där avverkade vi ALLA greveholmsavsnitt, oh I LOVE IT! sen sov jag kvar och jag och louise låg framför datan och myste och pratade tittade på lite snyggingar om man säger så... (eller det där lät lite snuskigt, ok vi gjorde inget mer än att bara titta ;O)
haha lyckad kväll iaf helt klart!!
idag kom jag hem runt tolv och då gick jag och mamma en långpromenad, sen har jag planerat att bara låta dagen gå...fyfan va skönt, ska fixa naglarna, ta en långdusch, läsa lite mysa helt enkelt:D
sen kommer kanske ahlcrona hit i kväll en stund, hoppas på det!<3



puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0