du var solskenet

fredag 26/12-08
idag har jag varit hos jossan!! my god, I love that girl!;D det var iaf jätteroligt att se henne igen, slår vad om att det inte finns ngn som kan dansa och sjunga ABBA som oss!! haha sen skulle hon i väg på fotboll-.- så då fick jag åka hem menn det gjorde inte så mkt för här hemma väntade min nya laptop (yippie!) och sen kom stina patrik och tuva hit så nu ska vi ta ett sista ryck och fira det sista av julen med mammas släkt också, eller ja åtminstonde en del av den.
jaah sen blire väl lite sällskapsspel och satc kan jag tänka mig, och det funkar väl:)
men sen är jag också väldigt sugen på att komma ut och träffa lite folk snart hör av er!!!(a)



puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0