he doesn´t look a thing like jesus

söndag 21/12-08
hej alla glada!
för det är nämligen också vad jag är idag!:D
i morse "tjänstgjorde"  jag julia louise och tove i kyrkan, okej inte så kul-.- fast jo, att träffa flickorna men aja iaf:P
sen gick jag och pappa ut och gick långa varvet, frisk luft och lite sol, det behövde jag!
sen  blev det lite till att bara softa i lägenheten med lovisa och pappa, börjar faktiskt trivas där nu, längtar tillbaka :´(
haha men jag lider inte här heller, nu är jag nämligen hos min kära(?:P) mor. vi har pyntat granen och gjort något julgodis, och även fast lilla damp-flora (vår katt, inget litet stackars barn alltså XD) hade sönder granen, känner jag mog glad! men... har amanda blivit smittad av den där... hmm vaad var det nu..oh just det ja, julefriden??P

imorgon ska jag iaf me jossan till tuna park och handla och det ska bli kulkulkul att träffa den lilla torssandern!;) vi ska tjata i hjäl varandra som vanligt. höhö


puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0