Now, let me sleep on it, baby baby let me sleep on it?

onsdag 24/12-08
Hallå alla glada julfirare!
Hoppas nni har haft en trevlig julafton allihopa, själv sitter jag ju här klockan nio och har inge bättre för mig så det blev en ganska lugn jul som ni förstår:) Men helt okej för mig, konstigt jag känner mig inte ens sådär sorgsen som jag alltid annars gjort när alla går och lägger sig på julafton... Kanske skulle kunna bero på att jag redan innan idag firat två "lilljulaftnar och ska fira två till efter den här.... herregud, är det såhär att vara skilsmässobarn, jag pallar inte all julmat, rullar nog fram snart:P (så tänk på det allla ni som skiljer er ni vill väl inte ha rullande barn??;O)
jaja, i alla fall lite smått schyssta julklappar har man väl fått då;D SATC-boxen (shoe box) , leilas kokbok (jag vet nörd.), en mössa, typ "löspolokrage", morgonrock och såklart lite cash XD jag är nöjd, men det kommer fler klappar vet jag, usch känner mig som världens mest spoilade unge.. men men..
idag ska jag iaf gå och lägga mig tidigt för jag och lovisa ska och panikträna på gymmet imorgon bitti innan det bär iväg till kusinerna i Gamleby, i fall ni ville veta alltså.
Ha en fortsatt trevlig jul allihop, hälsningar från mej!!



puss kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0