nyår;)

nyårsafton onsdag 31/12-08
asså vrf blir det så här varenda nyårsafton, sån jävla hets:P jag fattar inte och föräldrarna tror att vi ska supa skallen av oss??;O asså ursäkta men alla som bor i vingåker vet ju kanske vad som hände lite tidigare i år och sen dess har alla vuxna blivit så himla nervösa?! chilla...!
men aja iaf, vi får väl se om det händer ngt , men kommer väl fler nyår om man säger så;)
nu sitter jag här och målar naglarna i alla fall och jag och pappa har varit ute och gått på morgonen;D yees... duktiga som vi är men efteråt smällde vi i oss wienerbröd, enligt pappas tradition efter promenader XD
ni får även ursäkta att jag inte lagt in här på ett tag, jag glömde bort GLÖMDE BORT (!) kan fortfarande inte fatta hur jag skulle kunna glömma en sån viktig del av mitt liv, eller vad flummar jag egentligen om nu... tur att det formodligen inte är ngn som läser min blogg jag verkar ju störd...-.-
menmen skönt att skriva av sig lite i af, eller vad säger du fanny?:P


nej men om man skulle gå och ta tag  i lite saker då?:)mwaaah!!




puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0