trött amanda rapporterar

torsdag 18/12-08
oh , nu ska jag precis sova  men så kom jag på den strålande idén att jag skulle skriva ett blogginlägg först:D yippie!^^
aja iaf dagen har spenderats i skolan till största delen, lite flumdag, ärligt talat ådstakom ngn ngt vettigt???;O haha sen så åkte jag johanna och josse hem till jossan vi typ bakade, fikade och spelade lite jeopardy, kul!;) nu ligger jag i sängen lyssnar på musik och irrar runt lite på internet;D men nu ska jag sova för jag och pappa ska upp och hurta tidigt imorgon ,är det fredag så är det, jag ska baske mig äta utav all god julmat utan dåligt samvete, ja nu vet ni det också -.- höhö



puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0