Helgen;)

helgen började lite skumt, vi var hemma hos henke krey på fredagen och kolla på film ngra stycken och det slutade lite jobbigt om man skulle kunna säga så..:/
men aja, i af dagen därpå var jag, jossan, becca, louise och johanna i örebro och shoppade det var mkt trevligt:D, men lite weird stämning emellanåt??:S haha jag gjorde i af av med för mkt pengar så idag (söndag) fick jag gå och lämna tbx min skinnjacka på factory, men det var det värt!!:D
sen så på lördagskvällen var jag hemma hos jossan med julia louise och tove!;) det var mysigt vi åt godis kollade på film och prata en massa;) sen idag har jag inte gjort mkt vettigt;O haha men jag var och solade med lovisa på nautilus för en stund sen, nu jävlar lovisa jobbar vi på brännan!!;) haha skriver jag för långa blogginlägg nu..??:S;D men wtf ni får väl läsa om ni har lust!


puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0