Morsninga korsning!

27/11-08  torsdag

I dag har det varit en ganska bra dag, men den har känts lång på grund av min förkylning!:S Tacka vetja ALVEDON!! :O haha jag och min flöjtlärare lars funderar på att skriva en hyllningslåt till alvedon;D yeah...
min gympauppvärmning har jag gjort nu iaf! det gick väl sådär, jag ska aldrig bli gympalärare i af...USCH det var inge kul.. men men nu ska man inte bara klaga:D på kvällen var jag och louise som vanligt på kick och box och vi var inte ensamma den här gången, en applåd för det! (förresten vi tränar klockan 6 på torsdagar på åbrogården KOM!!:D)
det var i vilket fall kul som vanligt men jag blev helt slut!:P sen nu så har jag gjort en pepparkaksdeg som jag och lovisa ska baka ut med the torssander-sisters på söndag, det kmr nog bli mkt trevligt!:D:D
nu ska jag försöka läsa lite i "new moon" :D
orkar jag??


puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0