frankly my dear, i don´t give a damn

lördag 4/4-09
dagen har spenderats med mina flickor, julia och louise. men vi var sega hela bunten så vi låg vid teven, sov åt glass och blev värsta insatta i sjukhuset och diagnos okänd, ja att dega är väldigt skönt ibland!!
sen skjutsade jag ner julia till factory outlet och åkte hem själv sen gick jag ut och gick.
det var typ världens somrigaste lukter och det kommer inte låta så fint när jag beskriver det men det luktade typ en blandning av varm asfalt, snabbmat, avgaser, tång, nyduschat hår, grillat kanske t o m  lite alkohol?
jaja i alla fall så kändes det som om det fanns hopp för livet :)








puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0