intressant text

hallå, vilken uppdatering det har vart här på sistonde eller vad säger ni......?
jaja man är väl inte mer än människa och jag har haft så sjukt mycket på senaste tiden att jag helt enkelt inte suttit framför datorn, väldigt konstigt kändes det för amanda, men faktiskt lite duktigt också? :)
jaa idag har det i alla fall varit en riktig slappardag, efter skolan som slutade tidigt (!) så gick jag och jossan och louise hem hit och bara degade. grymt skönt ibland, tror till och med jag sov lite. men jag har också kommit på en sak just nu när jag skriver det här ointressanta blogginlägget om min ointressanta dag att det är ju just dom dagarna som man har tid att blogga, som det inte händer speciellt mycket. det var väl det här inlägget ett utmärkt exempel på? :D nejnej men något lite intressant ska ni väl få? slänger upp en bild på louise så kanske ni blir lite gladare? ;)


kram puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0