Christmas is a pain in the ass, yeah, really.

Nu har vi precis kommit hem från Marieberg ena halvan av min kära familj och jag,tänt ett ljus och satt på Carola som sjunger om himlar som hon gungar i sin famn. Jag har två saker att säga, just nu är det väldigt mysigt även om jag har svårt att förstå texten i Carolas låt och hennes vibratoröst, sen så måste jag också säga att dagen har varit ett stress-with-no-stop och jag var SLUT i bilen på väg hem.

Men jag har i alla fall lyckats införskaffa tre julklappar med min syster. Det känns bra även om jag lyckats göra mig osams med samtliga i familjehalvan, fast, det hör ju till den stressade julshoppingen right?

Nu ska jag dricka grönt te. Nyttigt!





Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Ah, jag har inte börjat köpa julklappar än... det känns inte bra!

2009-12-06 @ 21:53:43
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0