The Boat That Rocked



Vet ni vad jag skulle vilja göra precis just nu?
Just nu skulle jag vilja vakna upp i båten, till ljudet av motordunk, gosa ner mig under täcket en stund för att sedan tänka på dagen där man ska försöka passa in så lite som det bara går i schemat. Typ läsa böcker, sitta på däck i farfars gamla SJ-jacka (bild) sjunga Astrid Lindgren sånger och äta lite. Helt kravlöst och bilden bjuder jag så gärna på, jag tycker den här fångat känslan bra av att skita i omvärlden, med allt ifrån mitt (fula? föregående inlägg, haha) osminkade ansikte till det vackra långfingret.

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Boat That Rocked är så bra :'D



Åhh alltså att passa in så lite som möjligt i schemat låter bra! :>

2009-12-08 @ 16:01:45
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, vad det lät mysigt :) jag sitter här och försöker drömma mig bort från helveteshemkunskapsuppgifterna...

2009-12-08 @ 18:08:16
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/
Postat av: Ola

Amanda...snart är vi där...1:a april badar vi bastu p Ämtö!

2009-12-08 @ 20:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0