amandavetintevadhonskasättaförrubrik

tisdag 17/2-09
idag åker vi hem från sthlm, blev bara ett kort besök men jag har ändå fått tag i lite grejer igår på stan ;) det blev ett par blå chinos , ett par innegymskor, ett grönt linne, tre par trosor och en röd kjol får se om jag orkar uppdatera med bilder (fast det kommer jag troligtvis inte göra eftersom jag aldrig gör det men ändå ><)
jaja, men nu ska jag gå och göra mig iordning, sen ska jag ta och lägga mig på min mosters spikmatta som hon fick i födelsedagspresent, asså det är faktsikt ganska skönt och bra för en himla massa saker enligt brukssanvisningen, så jag kanske också inbillar mig haha ><
japp onödigt inlägg jag vet ...
visst fan nu när hultgren t o m har länkat på sin blogg till min för att jag skulle börja skriva "dagens" är det väl bäst att jag tar mig i kragen, varsågoda!


dagens persond: tuva (4-årig kusin) för att hon kom och väckte mig med en kram <3
dagens i-landsproblem: så jäkla jobbigt att det står en chokladtårta i kylskåpet från igår (moster fyllde år) jag kan snart inte hålla mig-.- :S
dagens lånfinger: hon den där som mördade dom där små barnen blev väl typ dömd för någon dag sen? hon kan gott ha ett riktigt jävla långfinger!




puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0