jag är kär i en ängel

söndag 11/1-09
hej.
nnu sitter jag i bilen på väg till marieberg där jag tydligen ska och shoppa, ibland undrar jag om det är ngt fel på mina fjortisinstinkter för jag har verkligen inte lust att shoppa sometimes, hahah och det är väl fel om man är en fjortonårig tjej?^^x) så känns det som att många verkar tycka  iaf ;)
sen i kväll bllir det pappa iaf, vi få väl se hur det blir vi har pratat om att do fjorton dagar hemma hos varje förälder i taget, hoppas det blir så den här veckan;D

ska väl kanske berätta lite om gårdagen också då jag inte hade ngn tid över för min kära blogg:'/
jag var på factory med mamma på förmiddagen och hittade ett par jeans, det gillas:) sen så blev det fotbollsträning med det lilla laget och även ngra 94:or, det var faktiskt riktigt skönt för ovanlighetens skull, sen så blev det lite tjejkväll med¨sofi, linn och louise!;D haha det var jättekul vi fick med alla sinesstämningar om man säger sä x) fnitter, tröthet, fnitter, pigghet, hunger, fnitter, mättnad, ,fnitter och lite lite surhet där på slutet för att vi inte vaknade av våra väckarklockor, höhö men det var ruuuligt synd bara att inte tove och julia kunde vara med:/








puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0