men ett enda ont ord om dig, har alltid fått mig upp i ringen

nu sitter jag här en ovanligt trevlig och mysig söndag och passar på att blogga lite medan jag lagar mat;) fajitas och sen äppelkaka blir det och jag känner mig sååå duktig :*M sen kommer jossan hit också och då ska jag känna mig ännu duktigare, för vi ska nämligen plugga no , längtar efter henne!:)
igår var jag och louise förresten på spelkväll hemma hos anton, haha ni skulle ha sett allas min när vi kom dit x) men det var faktiskt riktigt kul!

sen så vill jag också passa på att, mitt i allt det här positiva, skriva en hatförklaring till vintern!
oh vår och sommar snälla kom, vill inte ha mera: att halka så fort man går ut, tjocka tunga kläder, snoriga näsor, rinnande mascara och bortdomnande fingrar!!! så usch på det, nu vill jag provköra min moppe också! (btw min pappa skriver på hatförklaringen, ngn mer??^^)

dagens kram går förresten till håkan hellström, kan man skriva mer klockrena texter?






puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0