på nåt sätt ramla vi in i varann

onsdag 7/1-09
hejsan alla jullovsmysare!
från igår till idag sov jossan linn och louise här, det var  jätteroligt som vanligt med flickorna!;D
vi åktte skridskor och jag och louise frös inte om tårna ör ovanlighetens skull!;O
sen idag vaknade vi klockan tolv och bestämde oss för att åka ut ill båsenberga, pulka och tefat blev det tills jag och louise frös om tårna ....XD vi som dagen innan nästan trodde att vi hade blivit botade från våra nästan sjukligt kalla tår, men inte det!
haha men men askul var det i vilket fall;D sen på kvällen var jag också iväg och fixa ett gymkort, yeeey kom igen nu louise och jossan nu ska det tränas!;)
det var iaf min dag... tipsa mig om era bloggar så läser jag om din dag?:)
haha men nu ska jag nog a och nörda lite satc eller ngt annat mysigt.
och jag skiter i vilka meningslösa texter det blir på min blogg, så det så!x)







puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0