you get so silly when you´re lonely

tisdag 27/1-09
just nu har jag precis avslutat ett telefonsamtal med min kära farmor, varför ringer jag inte henne oftare? klok som en bok är allt jag kan säga, och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan henne=).
idag tog jag och jossan bussen in till stan för hon skulle köpa skor, så blev inte fallet tyvärr för det fanns precis ingenting, eller jo ett par stövlar men gissa vad? xD amanda höll duktgt i kortet och gick ut ur affären utan stövlarna *stolt*.

sen tog jag en långpromenad med sällskap av bl a lasse lindh, damien rice och neverstore, behövdes!
nu sitter jag här och är mätt men sötsugen, för jag, lovisa och pierre har precis ätit middag.
dagen = bra. hittills i alla fall.




puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0