hej

jag borde egentligen sova men kan inte hålla mig borta från min beloved computer...
tänkte sammanställa dagen lite käckt :

*vaknade hos johanna med louise och jossan också

*väl hemma åt jag en väldigt god omelett

*tog en promenad och tappade bort mig i vannala i vanlig ordning

*tittade på massa "made" med lovisa och pierre

*väääntade på louise och johanna som slutligen kom...

*då gick vi ut och hade oss, mohaha!

*sen drack vi te

*nu gör jag ett meningslöst bloggnlägg som egentligen borde raderas...

fast alltså jag tänkte på det.... min "meningsfulla" blogg, sen alltså vem är det som gör den meningslös? jo jag själv! och jag menar vad är det med oss tjejer egentligen som alltid ber om ursäkt hela tiden? typ "förlåt för att jag finns-syndromet". j
jag vill så ogärna ha det men jag märker att jag automatiskt försöker förminska mig själv OFTA.
så nu tycker jag att det är dags för mig och andra tjejer att verkligen stå upp för oss själva. so what om allt inte är perfekt, det är inställningen som gör det!

åh vilken oerhört vuxen text det där kändes som (och nu tänkte jag visst skriva något negativt om att det var tråkigt, HOPPSAN) men ist skriver jag fan vad jag är bra egentligen!



jag
är
trött,
gonatt.




kram puss
puss kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0