väster om viken

en liten uppdatering här från västerviks gästhamn :)
vi har det supermysigt och tacka gudarna för att dom har typ "teliasurf" här eller nåt, internet är så frukatnsvärt segt så att det inte går att beskriva annars.. idag har jag och johanna gått runt i massa mysiga småbutiker och bara kollart runt. jag köpte mig faktiskt en konfirmationspresent från pappa, ett silverarmband, och hon köpte en present till sin pappa.
ska inte säga vad det är eftersom jag har starka missankar att mats läser min blogg *host*

visst är danska ett fint språk förresten? sitter några danskar bakom mig just nu och jag kom att tänka på det, jag skulle vilja ha en dansk man.... även om vissa kommunikationssvårigheter troligtvis skulle uppstå.
tänkvärda saker en såhär lite duggregnig onsdagskväll inte sant?




min konfirmationspresent till mig själv , det i mitten med hjärtan (:



min tråkiga kompis johanna ( som förresten av någon irriterande anledning har hamnat lite på sniskan)





puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0