jeansshorts

jag hittade mammas gamla levi´s jeans häromdagen. ett par 501:or och ett par 505:or, de var fina! (:

men dock lite tråkiga som långa kanske, jag fattade tag i saxen och blev helt plötsligt ett par ( om ni frågar mig ) snygga jeansshorts rikare. perfekt nu när det ekar ganska tomt i spargrisen!


mamma var bara tvungen att klämma ur sig att hon hade haft dem ända tills hon blev 29. tro det eller ej var hon en sticka förr i tiden, till min fördel då, eftersom jeansen passar mig som är 15 (:



bara att klippa ( ganska långt ner ändå ) och sedan vika upp så är man riktigt sommarfräsig!


Kommentarer
Postat av: hultan

de blev asballa! tänkte oxå leta upp mammas gamla, men jag har för stor bak! lite snopet...

2009-06-11 @ 20:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0