meningsfullt

ja, nu så äntligen ligger jag här med min kära lilla datormaskin igen. jag har faktiskt varit duktig och skaffat mig ett liv så som jag och louise snällt lovade att vi skulle göra i sommar ;) men jag kan inte rå för att jag saknat min lilla manick väldigt mycket :'(
konstit egentligen hur himla underhållande det kan vara att sitta framför en skärm, men jag lovar min dator har någon hypnoseffekt på mig, till gränsen på läskigt faktiskt... haha.
nu tänkte jag göra en lista över saker jag hunnit med idag , läs och njut!


* sovit i johannas klibbiga skinnsoffa
* cyklat i lera
* blivit biten på ryggen av en myra
* ätit 1,5 kilo vattenmelon
* kollat på en fotbollsmatch
* umgåtts med världens sötaste lilla alban ( kinesisk nakenhund, med hår..)
* träffat flickor
* åkt corvette ( jag kanske sparar barnbidraget  hädanefter)
* blivit lite småkär i fredrik från "filip och fredrik"



puss kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0