inläggdags

söndag 29/3-09
förstoch främst vill jag att ni ska uppmärksamma fröken fredin och kulia som nu ligger bland mina länkar om ni kollar för dom skaffade också bloggar igår dagen till ära!

nu sitter jag och väntar på att bönan ska komma hit, hon åker moppe om jag inte har helt fel och det innebär ju att våren börjar komma tilbaka, seriöst om snön anfaller en gång till vet jag inte vad jag tar mig till!;O
igår var jag och införskaffade lite nödvändiga saker i norrköpning med mamma, lovisa och pierre så nu är tyvärr hela barnbidraget puts väck men det var det värt ;)
sen städade jag ur min garderob för att få rum med det nya och kolade fotboll såklart, men nu kom nog jossan!



puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0