och jag vågade aldrig hålla din hand

söndag 1/3-09

nu var det ett väldigt bra tag sen jag skrev här kändes det som ?
men men bättre sent än aldrig eller hur?
helgen då... kanske ska ta och berätta lite ;)


fredag: hade vi självstudiedag och då var jag och jossan här hemma hos min mamma och myste lite, var på gymmet, lagade mat och pluggade lite. sen på kvällen åkte vi på håkan hellström, och jag vet typ alla hatar honom, men det gör inte vi!!;O det var bara så jävla kul , vi dansade oss svettiga och slocknade klockan tolv sen :D

lördag: på dagen så fixade jag lite med lite allmänna saker och sen på kvällen var det lite girls night hos bönan , det var verkligen superkul speciellt i slutet när vi kom igång lite !

söndag: tuna park med mamma, syster och hennes kompis sofie. tyvärr var jag verkligen inte på shoppinghumör haha så jag fick dra runt med mamma lite och handla mat och grejs, jag kan vara snäll ibland jag.. (a)
nu har jag precis varit på gymmet också och det gick väldigt bra faktiskt men konditionen...-.- jaja den får vi väl jobba på , sprang i alla fall en stund idag:D
nu ska jag försöka ta tag i lite läxor och jox, jaao roligare söndag än så blev det inte för mig..>< men i morgon blire dans med brudarna det ser vi fram emot!



puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0