show me, show me, show me

söndag 15/3-09
tänkte att det kunde vara dags för ett litet inlägg ;)
helgen har spenderats  mitt ute i ingenstans på konfiramtionsläger, okej faktiskt inte lika stor flopp som jag hade väntat mig, dom hade i alla fall lite drogkaffe som man kunde trycka i sig eller vad säger du julia?

mahahah, jaja kanske ev lägger in ngn fin liten bild senare om ni har tur, inte nu i varje fall för min alltid lika söta syster har på något mystiskt sätt trollat bort USB-kabeln igen, riktig magiker den där flickan som bor i rummet bredvid.

idag kom jag hem och har gjort några misslyckade försök att packa upp väskan och att skriva min svenska färdigt, men sen åt jag glass i stället med pappa och lovisa och kollade på wipeout. mysigare på något vis men jag kommer ångra mig imorgon när alla andra lämnar in svenskan. men men nu ska jag bara försöka hitta på någon anledning att säga till min flöjtlärare ( flöjt, nörd, mhm.. ) varför jag inte övat på läxan läsa lite och gå och lägga mig :D
jag måste även tillägga att solen idag gjorde mig glad!!!!







puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0