damn i wish..

onsdag20/5-09
nu är det såhär att jag har en ledig dag efter som vi var i skolan på mässa efter framtidspiloterna, det var väldigt skönt och behövligt även om jag inte fått något speciellt vettigt gjort :)
igår så var det i alla fall "sawkväll" hos louise, ojoj, vad vi har väntat!!!!
för er som inte redan vet det så har jag, johanna och lousie som tradition att kolla på sawfilmerna ( ni vet de där äckliga med jigsaw ) tillsammans. Ett måste är också att man kommenterar precis alla olika "burar" och tittar igen morgonen därpå, bara för att fatta allt det kluriga i filmerna och jag älskar det! :D
även fast det oftast kommer fram morgonen därpå, att jag fattat det mesta fel..

ja så nu vet ni det också, men snart är det konfirmation och jag tror jag dör! blääääääää, ingen, ingen, ingen lust!
fast tur att det snart är över.

nej nu måste jag se vart katten tog vägen, tror nämligen hon rymde ut på mitt tak.. hmm..





kram puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0