eleventeen

äntligen lite tid vid datorn, jag har haft minst sagt fullbokat i helgen.
i fredags så myste vi brudar lite i viala, sen blev det lyttersta och det var ganska dött tyvärr. då gick jag och jossan med johanna ut på hisnande äventyr i  vingåker i stället :)

i lördags var det konfirmation som gällde och sen lyttersta med lite folk, det var lite naaajs ;) bilder komemr senare, på presenter och allt :D

i dag så har jag umgåtts lite med moster och hennes familj även fixat lite på rummet och så.

haha och nu märkte jag att det här blev ett sånt där inlågg där jag BARA berätter vad jag har gjort, men jag lovar att skriva ett till om jag kommer på något finurligt att säga..





kram puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0