oh girl

onsdag 13/5-09
tänkte att jag skulle hinna med ett litet inlägg här innan grey´s anatomy börjar, eftersom jag vet att det är så många som ivrigt klickar upp min blogg, gång på gång bara för att bli besvikna för att jag inte lagt in något.  så nu gör jag det och tänkte nästan skriva att jag ska bättra mig på uppdatering, fast ångrade mig precis, ibland går det faktskt helt enkelt bara inte att skriva och jag VÄGRAR att ha prestationsångest över en sak till här i livet .
haha, det är nämligen en sak om jag har kommit på att jag lider av, jag får till och med prestationsångest ibland över mina "sims-gubbar". det är lite småsjukt kanske..

men idag i alla fall har jag haft en jättemysig och bra dag med louise! vi var hemma hos henne först och kollade lte tåg och sånt med jossan ( blir troligen grönan på lördag, yey!) efter det konfirmation och sen mysig promenad och lite fotbollsmatch på det! oh yes, me like men nu är det faktiskt grey´s som gäller så, so long!







kram puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0