sjukling

torsdag 14/5-09
fick gå hem från skolan idag, hela kroppen bara la av. pjuu, inte skoj, var tvungen att bara lägga mig här i sängen när jag kom hem och har i princip bara legat här sen dess. vaknade nyss och konstaterar att tiden går sjukt långsamt när man inte har något att göra.

fast just det, vi fick kolla på 9ornas musikal idag i skolan ( det hann jag med i alla fall) oc den var bra, dock lite kort skulle jag säga men annars hade de gjort ett riktigt bra jobb!

sen har vi ju även en till sak att lägga till hä på slutet, världens bästa hultgren fyller år!! grattis nu är det fritt fram att hyra film på konsum, ditt liv har börjat!


kram puss


Kommentarer
Postat av: miss H

ja, det är nästan så det känns olagligt att köra moppe, gammal vana.. ^^ puss på DIG!

2009-05-16 @ 23:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0