valborgsfirande

ja, jag fick tillbringa valborg med min efterlängtade camilla i alla fall ! vi var även med andra mycket trevliga flickor så som louise, jossan, filippa och linn  :)
sen träffade vi ju en del annat folk också, haha och linn fick sig ett litet ( eller ska vi säga "stort" ragg ? ) höhö .
jaja, vi hade i alla fall trevligt men typ när klockan var runt två slocknade jag och camilla som två klubbade... jaja de andra små töserna var uppe ett tag till sen så blev det på något konstigt sätt väldigt tyst i lägenheten.
sen idag vaknade vi upp städade lite och så, de andra drog hem och jag och camilla gick ut och stekte oss i solen med saltvatten och gamla minnen.
jag konstaterade att jag nog helst skulle vilja vara en 40-årig tant och camilla vill vara en sisådär 5-6 år igen. jaao...

men sen kom camillas gulliga mamma birgitta och rövade bort henne. då blev det grillning hos gustafsson och med pierre som numera lever med "småfolket". dom firade ju 6 månadersdag (l och p) i dag förresten, grattis ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0