Finast.nu

Skriver ett lite försiktigt inlägg, jag försöker att inte väcka de små ulliga kissemissarna som har somnat i knät. Tjocka Cornelis och tuffa Astrid.
De är nog i den bästa åldern nu, älskar att gosa och det gör inte ont när de busar, åh det lär väl ta i hjärtat när vi lämnar bort dem.


Moster och kusin har kommit hit från Stockholm förresten så nu är våran övervåning ett barbie-inferno.
Jag fick lite inspiration till min balklänning som jag ska sy i slöjden av en barbie-utstyrsel. Men ni behöver inte dra efter andan än, inspiration jag lär inte vara en barbie. Nu blev det ett VVONFM-inlägg märkte jag. Ironi  alltså om ni inte är så smarta att ni fattar det. 

(VVONFM-Väldigt Viktigt Vetande Om Ni Frågar Mig)

Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

sv: Oho :o Sjukt coolt hur som helst! :D Alla borde åka till Afrika nån gång i livet liksom, jag vill det!

2009-11-06 @ 18:25:54
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0