Headache. Headache. Headache.

Tog inflensavaccinet igår och idag mår jag... ja, inte som en prinsessa. Tydligaste tecknet på att något är fel är nog att jag knappt klarar av att titta på ljuset från en dator (därav ett kort inlägg) och inte har matlust. Pure craziness (underbar enelska), mina passioner!
Nu har jag dock ställt fram en glassbytta som ska få bli mjuk innan jag äter lunch. Eller smakar på den i alla fall, smält glass borde inte vara fel...
Nej hej hopp hoppas ni mår bra i alla fall, hörde att svininfluensan kommit till Vingåker så det känns rätt okej att ha ont i armen nu i stället för senare, ha en frisk helg!

Kommentarer
Postat av: josefine

man får hoppas att smärtan överväger det andra alternativet. i skolan tar vi på tisdag, får se om alla ligger hemma resten av veckan! ;)

2009-11-13 @ 20:18:44
URL: http://jhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0