Min Receptsamling

Jag är "in chock". Har fått typ SJU kommentarer från okända människor i föregående inlägg, ja håll i hatten nu, snart är jag nya blondinbella! Hmmpff...
Det är nästan så att jag vill baka något som jag kan skriva in händelsen min receptbok. Det är något jag börjat med, skriva in aktuella händelser med recepten så man kan komma ihåg. Förra var "Alla är sjuka i svininfluensa", då blir man ju sugen på att äta *host*, ja inte så genomtänkt.
Visst vore det trevligare med ett "Jag slog mitt kommentar-rekord-även-om-det-inte-var-speciellt-många"-recept? Får se vart det slutar.



Snorbullar, någon?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ryktet på en bra blogg sprider sig, vet du : )

Grattis!

2009-11-27 @ 14:21:58
URL: http://jennyslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0