Soccer (sucker?)

Vi 94or är ju mitt uppe i "välja-gymnasium-djungeln". Det är verkligen snårigt där kan jag berätta. Mitt och Johannas motto är i alla fall att kolla oss omkring lite gå på så många öppna hus som möjligt osv. Detta resulterade idag i att vi satt i något litet rum och pratade sjukt seriöst om att satsa på elitfotboll i Örebro. Vi hamnade så att säga lite på fel stig i djungeln. Jag höll på att skratta ihjäl mig till slut, men ja, nu är man ju en upplevelse rikare i alla fall.
Vi var på John Bauer-gymnasiet, bara jag som tycker att Örebroare verkar lite snobbiga? Alltså jag vet att detta säkert inte stämmer, fördomar, men vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0