onsdagseftermiddag i min smak

har varit hos min skönaböna i klockarbol i eftermiddags. kloka som vi är tyckte vi att vi borde plugga och jossan plockade upp böcker och hej å hå!
det slutade med att vi satt och kollade på "den bästa sommaren" med en stor skål chokladbollsmet i famnen.

men jag ångrar inte en sekund, åt helvete med det där no-provet just för idag! för just idag så satt jag med en utav mina närmsta vänner och vred mig av skratt när kjell bergkvist (johansson) äger de små poliserna 
"ja dig har jag aldrig tyckt om din jävel! ska jag bergrava dig levande? far åt helvete!"




jag tycker synd, riktigt SYND om er som inte sett denna underbara skapelse!


puss kram
kram puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, den filmen är så himla bra! Bergqvist är helt fantastisk!!!

2009-10-07 @ 20:32:57
Postat av: josefine

jag visste det! och det är det jag är skraj för. jag fattar att det var kul och det skulle jag säkert oxå tyckt, då, men inte dagen vi får tillbaka provet.

2009-10-07 @ 21:27:10
URL: http://jhultgren.blogg.se/
Postat av: Josefin

hahahahahahah, så jävla ägande komentar av han till polisen! :D:D:D

puss på dena eftermidag med hönan <3

2009-10-07 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0