feel-good kan ju behövas i dessa hemska sverigetider

jag vet att alla som läser min blogg (*host* sa jag just alla?) kanske inte är något jättestort fan av en viss artist från göteborg vid namn håkan. all respekt till er, det behöver man inte vara!
MEN, snälla ta er tid och kanske lyssna på kanske första minuten av den här låten, t o m. de första 30 sek kanske räcker. jag ska inte försöka mig på att ge en rättvis bild av den känslan jag får av den, den är bara så himla "öppnande" och härlig. som om en liten god fe simmar runt i mina blodådror och pekar med sin lilla trolleristav på alla små inre organ och säger "trolleri trollera nu ska du må bra!"






ps. älsklingstexten kommer 2.11 till 2.36, jag var bara tvungen.. ds.



puss kram
kram puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

helt seriöst. de grymmaste meningarna av en låttext. nånsin.

2009-10-06 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0