som dom andra inte ser

alltid när jag är hemma från skolan så ångrar jag mig typ nu, runt elva. det finns inget, INGET att göra och av att vara så har ensam blir man nästan snurrig. eller saker finns det väl att göra men det blir liksom så här slow-motion-aktigt allting. man hinner liksom tänka ungefär 1000 tankar innan man har hunnit sätta på en film men har ingen att prata om dem med.
fast jag ska väl läsa lite i min "ulf lundell bok". fast han är lite knäpp, igår läste jag en mening som typ var hundra ord lång. då snurrade det till och jag somnade tror jag.


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja precis så känner jag när jag försöker förstå mig på Lundell....det går dock lättare med hans musiktexter tycker jag. Puss på dig och krya på dig

2009-10-06 @ 18:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0