Soul Rebel

Det verkar som om hela Vingåker har glömt att det är Halloween. Ingen ska ut på festligheter, men jag kan faktiskt tycka det är skönt. Jag har upptäckt på senare tid att jag är värsta "men ska vi inte bara chilla lite?"-typen. Grym kul att gå på fest visst, men erkänn att ni hellre skulle vilja vara en liten gräsrökare på någon skum strand i ett öde Asien än en it-girl som jobbar stenhårt på fasaden i L.A? Så känner jag för tillfället i alla fall.

Camilla är i alla fall här nu, ändå från "det där stället som ligger mot eskilstuna som jag hela tiden glömmer namnet på", Stora Sundby kanske? Haha, vi ska i alla fall träffa Tom lite kanske, mäta hur pass dött Vingåker är... Sen sover hon här, vi hittar väl på något bus. Eller så röker vi på till min Bob Marley skiva och drar in lite sandkorn från lekparken. Får väl se vad det blir.







Puss Kram
Kram Puss


Kommentarer
Postat av: josefine

ja! har äntligen hittat någon som hällre sitter i soffan och slö snackar än ränner runt i stan hela nätterna! tank gud för dig!

2009-11-01 @ 22:04:25
URL: http://jhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0