framtidsplaner

jag har nog aldrig varit så himla bra på det här med att "leva här och nu". jag älskar att tänka på framtiden, drömmar och hitta på små konstiga fantasier.
och när jag säger framtiden så är det ingen tråkig typ: ojoj, vad jag måste jobba hårt i skolan eller så. nej det är mera typ: fan vad jag kommer ha flyt när jag blir äldre.

lite sjukt är ju att det där "när jag blir äldre" händer ju hela tiden.. men det kan man ju alltid skjuta upp lite till och ligga på sängen en hel dag, kolla lite facebook och fortsätta drömma?
det är precis vad jag har gjort idag, och jävlar vad jag har trivts!

så just idag var jag faktiskt en cool ca 45-årig, jag vet *snark*, är nog de flestas kommentar här, men jag ser fram emot att bli cool 45-åring.
då ska jag ha på mig gula converse, stuprör och band t-shirts. kanske ett par stora örhängen eller ett par linnebyxor någon gång slänga på mig en häftig schal.
äga en nakenkatt och gå på festivaler. lyssna på musik av alla slag, ha en fantastisk och lite fulsnygg man med tjocka glasögonbågar. vi skulle läsa böcker, titta på "kulturiga" filmer, ta långpromenader, gå på festivaler och ibland på nattklubb.
vi skulle skita i vad världen tyckte, och världen skulle tycka en helvetes massa saker om oss.

vem är du idag?

svår fråga, jag vet.

förresten eloge till dig som orkade läsa hela!!



kram puss
puss kram


Kommentarer
Postat av: camilla

här är jag ! Jag heter camilla eklind och bor ganska nära dig. kom och hälsa på mig sanrt! vi vet ju redan hur vi ksulle se ut som tanter så..hm jag får ju älska dig ändå

2009-09-07 @ 08:00:19
Postat av: Mamma

Det var en härlig och positiv läsning...även om jag ju tycker att det är bättre att leva här och nu (men det gör du ju för det mesta, eller hur?) Tids nog blir du 45 och det är en bra ålder ävn det:)

Kram på dig gumman! J Ä D!

2009-09-07 @ 18:17:15
Postat av: johanna

jag hoppas till tusen att vi fortfarande är vänner när vi är fyrtiofem för amanda, du kommer bli grym! ;)

2009-09-07 @ 22:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0