kyss ingen imorgon, du kan kyssa idag

våran katt har gått och blivit på tjocken. tror vi i alla fall, och jag vet men ska inte ta ut något i förtid, men jag tycker det är så fruktansvärt roligt att gå och tänka på namn ( till kattungarna alltså).
just nu är jag inne på en svenska kändisar-lista.


kan ju "namedroppa" lite tänkte jag för att se om någon har en åsikt?

håkan (j
a den självklara..hellström)

monica
(zetterlund)

tomas (di leva, ej att förväxlas med ledin)

evert (taube)

lars (winnerbäck)

alfred (nobel)

robert (wells)

ingrid i(bergman)

greta (garbo)

carl-michael (bellman)

cornelis (vreeswijk)

anders (bagge,
det skulle kunna vara våran hyllning mamma? haha..)

astrid (lindgren)

jojo, ni ser vad tjock flora måste va, så många ungar som hon ska klämma ut! det här var inte alla mina förslag heller...

KOMMENTERA NUDAAH!







puss kram
kram puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

heja tomas!! har fått veta att det inte är alla som fattar hans charm, konstigt.. får Natanael komma in på listan? ;-)

2009-09-16 @ 22:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0