It's hard to take Control

Imorgon ska vi åka till Stockholm och kolla på BOUNCE. En dansgrupp alltså, och det kommer bli grymt har jag en känsla av! Tror vi har lite tid på stan innan och jag ska försöka att hitta en.... bikini. Gu' så kul. Eller inte.

Men men, det hänger på inställningen och den här veckan har jag faktiskt varit igång och på bra humör nästan hela tiden, blir nästan lite rädd för mig själv.

Snart ska jag ner till Vidåker för att kolla på Josse som ska dansa. Till någon slags folkmusik har jag för mig, det blir säkert bra, hon är ju med. Våran alldeles egna och superhärliga Tomas DiLeva, jag tror (och hoppas verkligen) att hon tar liknelsen positivt.

Vad jag svamlar. Kan ju lika gärna fortsätta då, imorgon ska vi och fira Filip som fyllt (aaaaaaah inte tonåring) 20 år!
Sen tycker jag att det är fruktansvärt att min syster fortfarande spelar "Hey Soul Sister". Gives me creeps
.

So long!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha en härlig lördag! Lyllos som får se Bounce. Längtar till söndag då ni kommer!

Kram kram kram kram kram och kram

2010-04-23 @ 19:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0