Pappa Och Musik

Alltså pappa och jag har ju våra stunder. Bra och även ibland lite mer kaosartade, men en sak han faktiskt kan, är musik. Antagligen är det så att han har påverkat mig, men jag tror vi spelar bäst musik i hela trapphuset.
Dessutom är han ju modell äldre, ta det här på rätt sätt pappa, det är faktiskt oftast är positivt inom musikvärlden!

Nyss spelade han den här låten och det var helt läskigt, jag fick jättemycket minnen men kan inte sätta fingret på vad det är jag kommer ihåg, bra är låten 10cc – Across The Universe (Live) i alla fall.



10cc

Jag vill också ställa upp mig på en rad med någon, knäppa ett svartvitt kort och se cool ut:

Franz Ferdinand


KENT


The Killers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0