I change shapes just to hide in this Place

Nu börjar de bleka vinternäsorna titta ut i vårsolen minsann och jag blev på bättre humör än vad jag var när förra inlägget knappades in.
Tänk att det kan vara så mysigt att knata ner till biblioteket och lämna en bok, tack vare solen!


Nu sitter jag på thaaaaaaa balcony och steker som det så groteskt heter.
Jag tror jag blir god och anledningen till censuren är att min syster orkade inte ta mer än en bild. Jag blev INTE bra på den första.



Min, OH, så vackra utsikt

I min iPod spelas för tillfället Pet Shop Boys – Being Boring

Andra vårmusik-tips från mig
T. Rex – Children of the Revolution
Salem Al Fakir – Good Song
Those Dancing Days – Hitten
Billie The Vision & The Dancers – Summercat
Jens Lekman – The Opposite Of Hallelujah
The Cure – Just Like Heaven
Fleetwood Mac – Everywhere
Stardeath And White Dwarfs – New Heat
Broder Daniel – ABC 123

So long!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska testa musiken :D

Vår är lätt den bästa årstiden!

2010-04-11 @ 21:26:49
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: lovisa

HAHAHAHAHAHaH! OJ SÅ MYCKET DU SATT SÅ DÄR OCH SOLADE! FÖR ER SOM LÄSER DETTA SÅ; AMANDA SATT EFTER DETTA MED EN FILT OVANFÖR HUVUDET OCH DATORN, SÅ ATT HON SKULLE SE VAD SOM STOD PÅ DATORN. HAHA; så ordet "steka" min lillasyster var en VÄLDIGT romantisk beskrivning av vad du gjorde ;) HAHAHAH

2010-04-12 @ 00:12:02
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahahah XD

2010-04-12 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0