Throwing My Arms Around Nothing

Sitter här och blir alldeles känslosam för jag kom på en sak, alltså jag har ju vetat om det ett tag, men jag kom verkligen på det idag. Jag ska inte gå i samma klass som Jossan, Josse, Johanna, Becca eller Jarre längre. Alltså vi kommer troligen aldrig mer gå i samma skola och då tänker ni såhär; "MEN GRÅT DÅ!". Och det tänker jag fan göra!
För jag kommer nog aldrig mer behöva vänta på att Johanna ska platta håret efter idrotten. Jag kommer aldrig äta 2 h smörpaketslunchar med Josse. Inte byta skor med Becca för att hon fick skoskav av sina högklackade. Aldrig mera hitta böcker som Jaqueline vackert dekorerat med manliga könsorgan.

 DET ÄR FAN VÄRT LITE TÅRAR.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Livet går vidare...med nya skor....kram i massor!

2010-08-20 @ 06:44:55
Postat av: monnie

haha ah, klassen e fett skön :D

är du nöjd med din? :)

2010-08-20 @ 22:41:14
URL: http://monikaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0