Loving you isn't the right thing to do

Norrköping i tisdags bjöd på en del små guldkorn:




Jag kanske inte kommer att få springa runt i Paris, vifta på tårna och känna mig allmänt romantisk i de här. Men jag tänkte att jag kanske kunde springa runt i Vingåker, vifta på tårna och känna mig lite allmänt romantisk i dem i stället. Valde dock de svarta, kanske tråkigare, men oh så mycket mer praktiskt!
Om det är någon som vill köpa hela resterande kollektionen till mig så be my guest.


Från Vagabond Vår -10


I de här solglasögonen känner jag mig som en blandning mellan Günther och Lady Gaga, har inte bestämt mig för om det är bra eller dåligt men köpta är de i alla fall.
Från BikBok


Okej kvalitén på bilden... Men det är i alla fall en rysk liten docka som jag tyckte kunde få hänga runt min hals.
Ur&Penn



Kan ju vara trevligt att ha lite blad i öronen tänkte jag.
Ur&Penn


Kjol som förhoppningsvis kommer vara ännu snyggare till ett par bruna ben i vår/sommar... mmmm...
JC


Sist men inte minst en lite oversizad tunn kofta i finfin beige nyans, känns som om det kommer bli en beige-guld-puderrosa-vår. Så fint.
Gina Tricot

Allt som allt så känner jag mig nöjd. Tack och hej, nu ska jag maila färgföretag!



Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, så snyggt! Du kommer att bli så himla fin i sommar...men skorna ska väl inte med till pip? (Då kanske de blir kvar i leran hihi.)

2010-02-26 @ 19:51:28
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/
Postat av: bonden

Maila färgföretag?

Snygga skor, solisar, halsband, örhängen, kjol och kofta!

2010-02-27 @ 20:46:00
URL: http://jhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0