Förhoppningar och Regnbågar

Gårkvällen spenderades med ett Monopol-spel, ett antal trevliga flickor, aromatkryddade popcorn, frukt och bubbelvatten. Jag kunde inte haft det bättre!

Nu har jag kommit hem efter en promenad hem från Louise och ska försöka knåpa i hop en svenskatext om kärlek. Jag har inte börjat än efter som det är ett sjukt läskigt ämne enligt mig. Så ouppnåeligt, farligt och konstigt.

Dessutom hade jag helt knasigt mycket tur i Monopol-spelet igår så det säger väl kanske, om man ska vara  skrockfull, lite om hur mitt kärleksliv ser ut.


Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

sv: Det låter typ sjukt bra :D Jag kan hela helgen :)

2010-01-07 @ 16:01:24
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Elin/Sugar

sv: Haha jaa! Och blogg.se tycker om att bugga när man väl har skrivit klart en inlägg, så att det aldrig publiceras >_O

2010-01-07 @ 17:43:57
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0