Snälla säg det Igen

Morgonen har gått på speed. Jag bakade en rulltårta, när jag ändå var igång, kladdmuffins och sen powerdammsög jag mitt rum plus köket. Nu är jag på gång, inte för att ligga på stranden en heldag... jag vill göra något! Lovdagar är sköna men (jag vet sjukt pluggigt) jag blir lite understimulerad om jag inte kan räkna några mattetal då och då.

Men förresten en sak! Jag och Josse ska på Way Out West i augusti, kommer bli så grymt! Yeeehhhy, okej nu arbetar mina fingrar snart ihjäl tangenterna så jag borde nog göra lite upphopp, trötta ut mig, eller något. Känns ändå som det blir världens kassaste (eller heter det mest kassa?) inlägg.
Nehej börjar väl bi dags för att
skaka rumpa i min systers rum, har en känsla av att det kommer bli mycket uppskattat. She loves me yeah, yeah yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0