And my Time was running Wild

Idag flyttar vi! Det känns skönt, samtidigt lite lite sorgligt... Jag har ändå alltid trivts i vårat lilla radhus där man vaknar av tåget om man inte är van och det tar 1 minut att få kallt vatten i kranen. Men mest av allt kommer jag nog sakna våran knasiga tussboll som vi ska lämna här.

Den nya ägaren visade sig vara kattmänniska och vi tror att det blir bättre för Flora om hon får stanna i huset i stället för att vara instängd i lägenhet. Men det tar emot, tro inget annat...
Jag försökte ta en stämningsfull "sista-bild-på-oss-två-tillsammans" och jag lyckades nog inte riktigt. Höööm... Fast helt misslyckad kan man ju inte säga att den blev, kanske speglar lite av vårat förhållande ändå.


Nu ska vi gosa lite och jag ska försöka komma ihåg hur Flora luktar. Väldigt gott för att vara katt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0