Jag kallar henne... TUTT-THERESE!

Lyssnar ni på Christer i P3? Om inte, så gick ni miste om något i måndags. MEN nu är ju internet såhär finfint va, att misstag som detta går att fixa i efterhand. Klicka på bilden på Morgan, Sebbe och Nico (lilla relationsrådet) och klicka på en röd länk "Del 2-Vad man får och inte får göra", så får du rätta till ditt lilla misstag du gjort genom att inte lyssna. Alltså gör det verkligen, det är värt det, jag skrattar lika mycket varje gång.


"Jag kallar henne snygg-thereeese...........jag kallar henne..... TUTT-THEREEEEEEEEEESE!"

Kommentarer
Postat av: ?

Älskar crister i p3, det livar upp på slutet av dagen ;D

2010-06-23 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0