Pis änd Löv

Nu sitter jag och väntar på att få åka iväg mot Peace and Love i Borlänge, jag hoppar alltid runt och är otålig när man ska någonstans och vill typ gå upp 5 timmar i förväg så man verkligen hinnaer allt... Så det är alltså vad jag gör för tillfället, försöker stilla mig lite genom att måla naglarna och sätta mig här bara.

Jag ser verkligen fra emot Kent, vad jag förstår ska väl de vara riktigt nice live och Johnossi som jag och Johanna missade förra året. Jay-Z antar jag är ett måste också men har jag drömt eller är det så att han typ bara ska framföra en eller två låtar?


Ingen uppdatering här förrän tidigast på söndag alltså!

Det blir nog tumme upp i alla fall, hoppas!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Kolla på blocket, finns de som säljer Håkan biljetter där <3

2010-06-30 @ 22:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0