Make me feel Better

Idag har jag varit så glad och skrämmande energisk. Jag som bara brukar vilja slänga mig på soffan och sova i hundra år efter skolan, hade ork?!
Jag var och fikade med Johanna och Josse och sen så ville jag ut i solen så jag tog en promenad och hälsade på saknade Emma. Lagom till att jag var hemma så ringde Louise och Julia och förgyllde min dag med deras vackra stämmor, vi pratade allmänt trams, sånt där som är så underbart!
Ikväll är det DH och jag funderar på när min dag ska rasa, blir lite nervös med tanke på hur BRA min vanliga tisdag har varit, finns det en hake liksom?
Men i såna fall så säger jag som mr. Krunegård, "det är inte hur man har det, det är hur man tar det"

Wohooo, LEV VÄL!


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Aah! :D Bara man kan säga hej också (bonjour!).

2010-03-10 @ 19:59:48
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0